مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-24سياسي

رییس سازمان بسیج مستضعفین: 61 میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند


رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به ظرفیت 500 هزار نفری بسیجیان در طرح شهید سلیمانی، گفت: تاکنون در قالب طرح مقابله با کرونا موسوم به طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی 61 میلیون نفر از جمعیت کشور غربالگری شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار 61 میلیون نفر از جمعیت کشور غربالگری شده اند و در این چارچوب بیش از 260 هزار بسیجی به کار گرفته شده اند که هنوز با توجه به ظرفیت موجود 500 هزار نفری بسیجیان در این طرح، ظرفیت های بیشتری برای بکارگیری داریم.

وی گفت: بیش از 4 میلیون سفیر سلامت در طرح شهید سلیمانی همکاری می کنند که نقش موثری در پیشبرد موفق این طرح داشته اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اجرای این طرح یک تجربه درخشان دیگر با همکاری و مشارکت نیرو های فداکار بسیجی و وزارت بهداشت به یادگار گذاشت.

وی گفت: البته هر قدر فعالیت ها در جامعه عادی و رعایت ها کمتر شود، ابتلا ها به بیماری کرونا بیشتر خواهد شد و قطعا رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل ها و پیشگیری های لازم؛ آمار های ابتلا و فوتی را کمتر خواهد کرد به ویژه اینکه باید توجه داشت هنوز در کشور ما واکسیناسیون آغاز نشده است.

سردار سلیمانی افزود: از طرفی مواردی هم از ابتلا به ویروس جهش یافته کرونا در کشور مشاهده شده است و به پایان سال و افزایش دید و بازدید ها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان بسیج مستضعفین: 61 میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند

رییس سازمان بسیج مستضعفین: 61 میلیون نفر در طرح شهید سلیمانی غربالگری شده اند