مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:502021-01-24اقتصادي

ارائه راهکارهایی برای کاهش آلایندگی موتورخانه های 200 ساختمان


گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با کمک تجهیزات ایران ساخت راهکارهایی را برای بهینه سازی مصرف انرژی موتورخانه ها ارائه کردند که به گفته آنها مهمترین دستاورد این تحقیقات کاهش مصرف سوخت به میزان حداقل 15 درصد و کاهش گازهای آلاینده به ویژه مونواکسید کربن به میزان 95 درصد است.

- گروهی از محققان یکی از شرکت های فناور با کمک تجهیزات ایران ساخت راهکارهایی را برای بهینه سازی مصرف انرژی موتورخانه ها ارائه کردند که به گفته آنها مهمترین دستاورد این تحقیقات کاهش مصرف سوخت به میزان حداقل 15 درصد و کاهش گازهای آلاینده به ویژه مونواکسید کربن به میزان 95 درصد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سهیلا خوشنویسان، مدیر مجموعه فناور و آزمایشگاهی این شرکت فناور سنجش گازهای آلاینده موتورخانه ها و ارائه راه کارهای کاهش این آلایندگی را یکی از فعالیت ها برای سلامت محیط زیست دانست و گفت: بخش قابل توجهی از آلاینده ها از طریق موتورخانه ها در هوا منتشر می شود و تنظیم دقیق مشعل و بهینه سازی احتراق مطابق با استانداردها به کاهش این آلایندگی کمک می کند.

این کار را با کمک دستگاه آنالیز دود انجام می دهیم که مهمترین دستاورد این تحقیقات کاهش مصرف سوخت به میزان حداقل 15 درصد و کاهش گازهای آلاینده به ویژه مونواکسید کربن به میزان 95 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه راهکارهایی برای کاهش آلایندگی موتورخانه های 200 ساختمان

ارائه راهکارهایی برای کاهش آلایندگی موتورخانه های 200 ساختمان