مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:302021-01-24اقتصادي

افتتاح 13 طرح منابع طبیعی همدان در دهه فجر


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از افتتاح 13 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از افتتاح 13 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال در استان خبر داد.

اسفندیار خزایی با اعلام این خبر افزود: برای بهره برداری از این طرح ها در وسعت 5850 هکتار، بیش از شش میلیارد و 976 میلیون تومان اعتبار هزینه شده و روزانه 9000 نفر روز اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، وی اضافه کرد: این طرح ها در شهرستان تویسرکان سه طرح، شهرستان های بهار، اسدآباد و کبودراهنگ هر کدام دو طرح و شهرستان های ملایر، نهاوند، فامنین و رزن هر کدام یک طرح افتتاح می شود.

خزایی با بیان اینکه کپه کاری مراتع و بذرپاشی طرح های قابل بهره برداری در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، کبودراهنگ و نهاوند هستند، ادامه داد: اجرای این طرح ها به وسعت 720 هکتار در سال جاری آغاز و برای دهه فجر آماده بهره برداری شد.

وی بیان کرد: توسعه جنگل با نهال در شهرستان های بهار و ملایر در سطح 200 هکتار و اجرای عملیات آبخیزداری در شهرستان های فامنین، تویسرکان، اسدآباد، بهار، رزن و کبودراهنگ از دیگر طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 13 طرح منابع طبیعی همدان در دهه فجر

افتتاح 13 طرح منابع طبیعی همدان در دهه فجر