مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-24پزشكي

طرح «سفیر سلامت دانش آموزی-همیار پزشک» در فارس آغاز شد


طی مراسمی و با حضور مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش فارس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، - ایسنا/فارس طی مراسمی و با حضور مدیرکل دفتر سلامت و امور تندرستی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش فارس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از طرح سفیر سلامت دانش آموزی- همیار پزشک رونمایی شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این مراسم، اثربخشی برنامه های سفیران سلامت، همیار پلیس و دیگر برنامه های مشترک دانشگاه و آموزش و پرورش را در ارتقای سلامت دانش آموزان بسیار موثر دانست و این برنامه ها را گواهی بر اثربخشی همکاری دستگاه ها و سازمان های بین بخشی معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، دکتر عبدالرسول همتی با این تاکید که دانش آموزان سرمایه های کشور هستند و باید به گونه ای تربیت شوند که بتوانند در آینده، بحران ها و شرایط سخت را به خوبی مدیریت کنند، گفت: دانش آموزان می توانند با نقش آفرینی به موقع در خانواده، سفیران فرهنگ سازی سلامت باشند.

همتی افزود: دانش آموزان ایران اسلامی ثابت کرده اند که می توانند در عرصه های مختلف، به خوبی نقش آفرینی کنند و طی همه گیری اخیر در کنترل کروناویروس نیز نقش چشمگیری داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «سفیر سلامت دانش آموزی-همیار پزشک» در فارس آغاز شد

طرح «سفیر سلامت دانش آموزی-همیار پزشک» در فارس آغاز شد