مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-24اقتصادي

بهره برداری از 29 طرح زیربنایی و زیرساختی حوزه راه همدان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افتتاح 29 طرح زیربنایی و زیرساختی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در دهه فجر خبر داد.

- صفر صادقی راد با اشاره به اینکه برای این طرح ها 33 میلیارد و 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، افزود: این طرح ها از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور) و منابع استانی در ایام دهه مبارک فجر در محورهای مواصلاتی این استان افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صادقی راد ادامه داد: برای اجرای این طرح ها 33 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و 600 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد پل عابر پیاده، ایمن سازی نقاط حادثه خیز، سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور، لکه گیری و روکش آسفالت، نصب جداکننده های نیوجرسی در محورهای استان، نوسازی پل ها و افتتاح مجتمع های خدماتی رفاهی در استان از جمله طرح های قابل افتتاح این اداره در ایام دهه فجر است.

صادقی راد، ارتقاء ایمنی راه ها را اولویت اجرای طرح ها و پروژه های اجرایی این اداره کل بیان کرد و یادآور شد: وظیفه این اداره کل ارتقاء کیفیت و تأمین تردد ایمن در جاده ها است بنابراین این طرح ها برای تأمین رفاه و خدمات رسانی مطلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 29 طرح زیربنایی و زیرساختی حوزه راه همدان

بهره برداری از 29 طرح زیربنایی و زیرساختی حوزه راه همدان