مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-24ورزشي

صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال/ فرصت خوب نکونام مقابل تیم قعر نشین


2 نماینده خوزستانی یعنی صنعت نفت و فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف حریفانشان می روند، یکی به دنبال صدرنشینی و دیگری به دنبال رسیدن به صف تیم های بالانشین جدول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ روز گذشته استقلال تهران صدرنشین مقابل سایپا شکست خورد و حالا همین لغزش شاگردان محمود فکری کافی است تا تیم صنعت نفت آبادان با یک پیروزی دوباره به صدر جدول برسد.

شاگردان سیروس پورموسوی که این روزها فوتبال خوب و به قول خودشان برزیلی را به نمایش می گذارند، به یکی از تیم های مدعی و گردن کلفت لیگ تبدیل شده اند.

آنها در پنج بازی خانگی خود به هیچ تیمی باج نداده اند این نشان می دهد که زردپوشان آبادانی نمی خواهند بالای جدول و مسیر پیشرفت را از دست بدهند.

نفت فردا در خانه به مصاف سپاهان مدعی می رود و این مسابقه می تواند سخت و نفس گیر و متفاوت تر از بازی های گذشته برای آبادانی ها باشد چرا که تیم سپاهان هم به دنبال پیروزی است تا به گونه ای به استقلال و صدر جدول نزدیک تر شود.

آخرین تقابل نفت آبادان و سپاهان در فصل گذشته با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید که این موضوع انگیزه آبادانی ها را برای برد در این دیدار بیشتر می کند.

شاگردان پورموسوی در صورت پیروزی 24 امتیازی می شوند و با اختلاف 2 امتیاز نسبت به استقلال در صدر قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال/ فرصت خوب نکونام مقابل تیم قعر نشین

صنعت به دنبال گرفتن صدر از استقلال/ فرصت خوب نکونام مقابل تیم قعر نشین