مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-24بين الملل

تلاش ها برای تخریب مسیر دیپلماسی بایدن در قبال ایران


یک روزنامه آمریکایی در گزارشی درباره تلاش برخی چهره ها در آمریکا برای تخریب هرگونه مسیر دیپلماسی تیم جو بایدن با ایران و بازگشت به توافق هسته ای تاکید کرد که هدف این افراد مخالفت با دیپلماسی است و رییس جمهور جدید می بایست در برابر آنها ایستادگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، روزنامه هافینگتن پست در گزارش خود نوشت: جو بایدن و دستیاران ارشد سیاست خارجی اش وعده داده اند که برای دستیابی به یکی از اهداف اصلی دیپلماتیک خود، یعنی بازگشت به توافق هسته ای 2015 با دقت حرکت کنند.

توافقی که دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در سال 2018 به طور یک جانبه از آن خارج شد.

به نوشته هافینگتن پست، اما در این میان افراد جنگ طلب، از جمله تام کاتن مصمم هستند در مسیر برنامه های بایدن مانع ایجاد کنند.

به نظر می رسد اولین هدف این روزهای آن ها، رابرت مالی مقام پیشین کاخ سفید باشد که به عنوان اصلی ترین گزینه تصدی مقام نماینده ویژه امور ایران در دولت آمریکا مطرح شده است.

این منتقدان استدلال می کنند که رابرت مالی با ایران همدردی می کند و اسراییل، متحد آمریکا که ایران را تهدید اصلی خود می داند، تحقیر می کند.

در پاسخ به این افراد، گروهی از شخصیت های مورد احترام جهانی از جمله تعداد زیادی از سناتورها تا مقامات سابق ایالات متحده و گروه های قدرتمند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ها برای تخریب مسیر دیپلماسی بایدن در قبال ایران

تلاش ها برای تخریب مسیر دیپلماسی بایدن در قبال ایران