مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-24سياسي

مشکلات 10 استان با بیشترین نرخ بیکاری از نزدیک واکاوی می شود


معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گروهی از معاونان و مدیران مجموعه وزارتخانه را مامور کرده است تا مشکلات و مسائل 10 استان با بیشترین نرخ بیکاری را از نزدیک مورد بررسی و واکاوی قرار دهند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گروهی از معاونان و مدیران مجموعه وزارتخانه را مامور کرده است تا مشکلات و مسائل 10 استان با بیشترین نرخ بیکاری را از نزدیک مورد بررسی و واکاوی قرار دهند.

حجت الله میرزایی، شامگاه شنبه 4 بهمن در بدو ورود به این استان در نشستی که در فرودگاه بیرجند با حضور استاندار، نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد، افزود: سفر به خراسان جنوبی هم با حضور مدیران وزارتخانه با همین هدف صورت گرفته و امید می رود اهدافی که به دنبال آن هستیم محقق شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی، وی افزود: این سفر با هدف بازدید از طرح های اشتغال زا و بررسی توسعه اشتغال استان انجام شده است.

حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: این استان سرشار از ذخایری است که موقعیت مناسبی را برای اشتغال زایی و سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات 10 استان با بیشترین نرخ بیکاری از نزدیک واکاوی می شود

مشکلات 10 استان با بیشترین نرخ بیکاری از نزدیک واکاوی می شود