مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:152021-01-24اقتصادي

اجرای 20 هکتار طرح فراز در باغات انگور ملایر


مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر در بحث داربستی کردن باغات انگور، گفت: این طرح سال گذشته در حدود 75 هکتار باغات شهرستان اجرا شد و امسال نیز با وجود مشکلات موجود برای 131 نفر از متقاضیان با مساحت 210 هکتار پرونده تشکیل شد که با تأمین اعتبار برای پرداخت تسهیلات به اجرا درمی آید.

- ایسنا/همدان مدیر جهادکشاورزی شهرستان ملایر در بحث داربستی کردن باغات انگور، گفت: این طرح سال گذشته در حدود 75 هکتار باغات شهرستان اجرا شد و امسال نیز با وجود مشکلات موجود برای 131 نفر از متقاضیان با مساحت 210 هکتار پرونده تشکیل شد که با تأمین اعتبار برای پرداخت تسهیلات به اجرا درمی آید.

سیدمهدی میرباقری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال جاری تاکنون حدود 20 هکتار طرح فراز در باغات انگور اجرا شده است، ادامه داد: این طرح با هدف افزایش عملکرد در واحد سطح به علت استفاده مناسب از فضا شامل افزایش گل انگیزی در جوانه های ابتدایی، افزایش اندازه تاج و در نتیجه افزایش تعداد جوانه های قابل نگهداری، تسهیل در عملیات داشت و برداشت اجرا می شود.

وی نفوذ نور بیشتر به داخل تاج بوته ها و تهویه بهتر و در نتیجه شیوع کمتر و کنترل بهتر آفات و بیماری ها، کاهش ضایعات ناشی از بارندگی به مدیریت تاکستان ها، فراهم آوردن امکان اجرای عملیات باغداری به صورت مکانیزه که منجر به کاهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 20 هکتار طرح فراز در باغات انگور ملایر

اجرای 20 هکتار طرح فراز در باغات انگور ملایر