مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:102021-01-24سياسي

تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه


سرپرست فرمانداری سوادکوه از تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، عین الله طالبی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری دهه فجر با اشاره به اینکه ایام دهه فجر ایام ویژه و خاصی است و رنگ و بوی جامعه در این ایام تغییر می کند، گفت: گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران انقلاب اسلامی از اولویت های برنامه های دهه فجر است.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با بیان اینکه 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه شکل گرفت، افزود: برنامه های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر آن است که دهه فجر برای مردم کهنه نمی شود.

وی از مشاهده تبلور اتحاد و انسجام ملی در دهه فجر خبر داد و خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه خون شهدا و مقاومت به دست آمد و ادارات و نهادها تا نهم بهمن ماه برنامه های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

طالبی با اشاره به اینکه همه برنامه ها با رعایت دستورالعمل های مقابله با کرونا باشد و فعالیت در فضای مجازی و فرهنگی مورد نظر است، اظهار کرد: پخش سرود های حماسی، روز شمار و سالگرد رحلت آیت الله طبرسی در اجرای برنامه ها مورد نظر باشد.

* اجرای برنامه های بصیرتی حجت الاسلام مهدی جعفری با اشاره به اینکه پیشرفت ها و توفیق های ما با شهادت شهیدان به دست آمد تا در کشور امنیت داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه

تشکیل 13 کارگروه ستاد دهه فجر در شهرستان سوادکوه