مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-24سياسي

گفتگوهای عمیق درباره فرهنگ ایثار در مدارس انجام شود


هر مدرسه را به یک آزمایشگاه بزرگ برای گفتگوهای عمیق درباره ایثار تبدیل کنیم چراکه هیچ موضوعی به اندازه تأمل در انجام این هدف ظرفیت های یادگیری ما را بالا نمی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن حاجی میرزایی در هفدهمین نشست از سلسله نشست های گفتگوی هفته که باهدف ایجاد ارتباط و تعامل دوسویه بین وزارت آموزش وپرورش و دستگاه های مختلف کشور و با موضوع گفتگو بر محور تحول با حضور سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای شورای معاونان، مدیران کل آموزش وپرورش استان ها و روسای 760 منطقه آموزش وپرورش کشور به صورت ویدئوکنفرانس و از طریق شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) برگزار شد، اظهار کرد: یکی از تمایزهای افراد، ظرفیت آنان برای یادگیری است.

در برابر پدیده هایی هستیم که به سرعت تغییر می کنند و دائماً در وضعیت های متفاوتی قرار می گیریم که می تواند هم حال انسان ها و هم وضعیت آنان را تغییر دهد.

وی بابیان اینکه معتقدم تمایز، محصول نظام یادگیری است، افزود: به فرصت همکاری بین 2 دستگاه از زاویه یادگیری توجه می کنم ارتباط انسان ها باهم یک عنصر برای فراگیری است و پیوند دستگاه ها ارتباطی را برای یادگیری فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای عمیق درباره فرهنگ ایثار در مدارس انجام شود

گفتگوهای عمیق درباره فرهنگ ایثار در مدارس انجام شود