مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-24سياسي

وجود 500 هزار پرونده توهین و پرخاشگری در قوه قضاییه


‏رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با بیان اینکه در جامعه امروز موضوع عدالت ترمیمی، آموزش ترمیمی، شهر و جامعه ترمیمی موجب برنامه ریزی و مباحث جدیدی شده است گفت: - جامعه و عدالت ترمیمی با مدرسه ترمیمی قابلیت تحقق دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جواد حسینی در نشست ویدئو کنفرانسی که با حضور مدیر کل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش خراسان رضوی و اساتید حقوق برگزار شد اظهار کرد: در جامعه امروز موضوع عدالت ترمیمی، آموزش ترمیمی، شهر و جامعه ترمیمی موجب برنامه ریزی و مباحث جدیدی شده است و این مباحث در راستای شهر دوستدار انسان که از سه مولفه دوستدار کودک، دوستدار کتاب و دوستدار معلول برخوردار است شکل گرفته است.

وی تاکید کرد: همه این مباحث در حوزه تعامل بین قوه قضاییه و نظام تعلیم و تربیت می تواند به شکل گیری مدارس ترمیمی بیانجامد.

حسینی با بیان اینکه در حوزه آموزش و مدارس ترمیمی، بر مبحث آموزش صحیح و پیشگیری از تفرقه و چندگانگی، کاهش خشونت، افزایش آستانه تحمل جامعه، افزایش سرمایه اجتماعی و ترویج ادبیات و گفتار ملاطفت آمیز به جای خشونت افزا باید تاکید کرد گفت: راه اندازی شوراهای حل اختلاف با ترکیب مدیران و معلمان موجب می شود برخی مسائل حقوقی طولانی معلمان و مدیران که بعضاً موجب کاهش منزلت و حرمت معلمین می شود، کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 500 هزار پرونده توهین و پرخاشگری در قوه قضاییه

وجود 500 هزار پرونده توهین و پرخاشگری در قوه قضاییه