مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-24بين الملل

پروژه کلان آمریکا در عراق چیست؟/ پاسخ سفیر ایران در بغداد


ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد در رابطه با راهبرد کلان آمریکایی ها برای عراق و ایجاد آشوب و ناامنی گفت: «راهبرد کلانی که آمریکایی ها برای عراق در نظر گرفته اند، - ایرج مسجدی سفیر ایران در بغداد در رابطه با راهبرد کلان آمریکایی ها برای عراق و ایجاد آشوب و ناامنی گفت: راهبرد کلانی که آمریکایی ها برای عراق در نظر گرفته اند، در نهایت امر فدرالیسم و تجزیه این کشور است.

در راستای تحقق این مسئله ناامنی به شکل گسترده ای در سطوح مختلف باید ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از هفته نامه صبح صادق، ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق با اشاره به حوادث اخیر بغداد که در نتیجه آن تعدادی از مردم عراق شهید و زخمی شدند، این اقدام جنایتکارانه را توطئه ای از سوی به وجود آورندگان گروه‎های تروریستی دانست.

ایرج مسجدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق ابعاد اقدام تروریستی اخیر در بغداد را تشریح کرد و گفت: آشوب، ترور و اقدامات تروریستی نشئت گرفته از مداخلات خارجی و منافع بازیگرانی است که به صورت غیرقانونی در این کشور حضور دارند.

اقدامات تروریستی در عراق و عملیات انتحاری داعش در بغداد نمونه ای از ناامنی های جلوه داده شده از طرف بازیگران نیابتی در این کشور به نام گروه های تروریستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه کلان آمریکا در عراق چیست؟/ پاسخ سفیر ایران در بغداد

پروژه کلان آمریکا در عراق چیست؟/ پاسخ سفیر ایران در بغداد