مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:552021-01-24اقتصادي

4 اقامتگاه بومگردی در شهرستان دنا در دست اجراست


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 اقامتگاه بومگردی در نقاط مختلف شهرستان دنا در حال اجرا است.

- مجیدصفایی صبح امروز یکشنبه پنجم بهمن ماه در نشست با فرماندار شهرستان دنا افزود: حجم سرمایه گذاری این چهار طرح گردشگری بیش از 50 میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه شهرستان دنا ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد تصریح کرد: سرمایه گذاران ایجاد بومگردی در این شهرستان حمایت ویژه می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توسعه منطقه گردشگری آبشار بهرام بیگی شهرستان دنا از دیگر برنامه های مهم این اداره کل است.

صفایی تاکید کرد: برای توسعه گردشگری آبشار بهرام بیگی 63میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که بخش از آن تسهیلات ارزان قیمت است.

عبدالمجیدپناهی فرماندار شهرستان دنا نیز در این نشست با تقدیر از عملکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این اداره کل در بحث نظارت بر تاسیسات گردشگری با هدف کنترل بیماری کرونا همکاری خوبی با ستاد شهرستان داشته است.

وی با اشاره به ظرفیت های متعدد گردشگری، صنایع دستی و آثار تاریخی در شهرستان دنا تصریح کرد: گردشگری اولویت اصلی توسعه در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 اقامتگاه بومگردی در شهرستان دنا در دست اجراست

4 اقامتگاه بومگردی در شهرستان دنا در دست اجراست