مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24اقتصادي

حجم مبادلات تجاری ایران-ارمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد


طی گفت وگوی انجام شده با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان مقرر شد طی 6 ماه آینده حجم تبادلات تجاری ایران و ارمنستان به یک میلیارد دلار افزایش یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، وهان کروبیان روز یکشنبه در حاشیه دیدار با عباس رضایی استاندار اصفهان اظهار کرد: اولین باری است که به عنوان وزیر به ایران سفر می کنم و این سفر اتفاقی نبوده زیرا به ظرفیت های فراوان، وسیع و بزرگ این کشور آگاهی دارم و باید در راستای تعمیق و توسعه روابط اقتصادی 2 کشور تلاش کنیم.

وزیر اقتصاد ارمنستان تصریح کرد: هر 2 ملت ایران و ارمنستان از دیرباز در کنار هم دوست و همسایه بودند ولی اکنون سطح روابط اقتصادی ما با روابط دوستانه بین 2 ملت همخوانی ندارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه من سال ها در زمینه کسب و کار و تجارت فعالیت داشتم به ایران سفر کردم تا نه تنها تجارت متقابل را رونق و توسعه دهیم بلکه یکی از اهداف یعنی ایجاد تولیدات مشترک را اجرایی کنیم.

کروبیان گفت: باید قدم های اجرایی زیادی برداریم و بتوانیم تولیدات 2 کشور را به کشور ثالث صادر کرده و به فروش برسانیم همچنین نه تنها به اوراسیا بلکه به کشورهای دیگر قصد صادرات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجم مبادلات تجاری ایران-ارمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد

حجم مبادلات تجاری ایران-ارمنستان به یک میلیارد دلار افزایش می یابد