مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-24اقتصادي

تسهیل ورود تجار ایرانی به بازار دیگر کشورها به کمک ارمنستان


در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با وزیر اقتصاد ارمنستان با امضا تفاهم نامه ای بر افزایش مبادلات تجاری دو کشور تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت،  علیرضا رزم حسینی پس از امضای تفاهمنامه با کشور ارمنستان در باره توسعه همکاری های دوجانبه، گفت:  صادرات ایران به ارمنستان حدود 300 میلیون دلار است که امضای این تفاهم نامه کمک شایانی در جهت ارتقاء این رقم خواهد کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت  ارمنستان را جزو کشورهای اوراسیا دانست و افزود: ارزیابی مثبتی از تجارت با اوراسیا داریم و طبق تاکیدات رییس جمهور باید مذاکرات برای پیوستن به اوراسیا به صورت دائمی انجام بشود که ارمنستان در این حوزه برای توسعه مراودات می تواند کمک شایانی داشته باشد.

رزم حسینی حوزه های معادن، مواد غذایی و لوازم خانگی را فرصت های مناسبی برای تجار دو کشور در جهت توسعه همکاری های متقابل اعلام کرد.

رزم حسینی همچنین تصریح کرد: دولت بخش خصوصی دو کشور را برای توسعه مراودات و تجارت در خصوص کالاهای دارای توجیه اقتصادی، حمایت خواهد کرد.

وزیر اقتصاد ارمنستان: آمادگی ارمنستان برای تسهیل ورود تجار ایرانی به بازار دیگر کشورها  وهان کروبیان وزیر اقتصاد ارمنستان  پس از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با وزیر صنعت، معدن و تجارت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل ورود تجار ایرانی به بازار دیگر کشورها به کمک ارمنستان

تسهیل ورود تجار ایرانی به بازار دیگر کشورها به کمک ارمنستان