مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-24ورزشي

اولین زمین چمن طبیعی پس از انقلاب در شیراز احداث می شود


برای اولین بار در دوران پس از انقلاب احداث زمین چمن طبیعی فوتبال با رعایت تمام استانداردهای بین المللی در شهر شیراز آغاز شده است.

- ایسنا/فارس شهردار منطقه دو شیراز گفت: برای اولین بار در دوران پس از انقلاب احداث زمین چمن طبیعی فوتبال با رعایت تمام استانداردهای بین المللی در شهر شیراز آغاز شده است.

غلامرضا شهریاری یکشنبه 5 بهمن در حاشیه بازدید از مراحل ساخت این مکان ورزشی، با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه در حال انجام است، گفت: این زمین ورزشی در محله قلعه شاهزاده بیگم و در مجاورت میدان کوزه گری به عنوان یکی از مناطق کمتر برخوردار شیراز، احداث می شود.

او ادامه داد: این زمین در رشد استعدادهای جوانان منطقه تاثیر بسزایی خواهد داشت تا همانگونه که در گذشته بازیکنان خوبی از این منطقه به تیم ملی راه پیدا کرده اند این جوانان نیز بتوانند با شایستگی به تیم ملی فوتبال راه یابند.

شهریاری با اشاره به پروژه های در دست اجرا در سطح منطقه 2 شیراز افزود: عملیات اجرایی 80 پروژه عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در سطح منطقه دو آغاز شده و یا مطالعات آن به اتمام رسیده و بزودی عملیات اجرایی آنان آغاز خواهد شد.

شهردار منطقه دو شیراز اظهار کرد: این منطقه از شیراز به زودی با انقلاب عمرانی که تاثیر بسزایی در کیفیت زندگی آنان خواهد داشت روبرو می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین زمین چمن طبیعی پس از انقلاب در شیراز احداث می شود

اولین زمین چمن طبیعی پس از انقلاب در شیراز احداث می شود