مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-24اقتصادي

با سنددار کردن اراضی جلوی زمین خواری و تغییرکاربری ها گرفته می شود


رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با سند دار کردن زمین ها و اراضی، جلوی زمین خواری و تصرف زمین های دولتی و شخصی و تغییر کاربری های زمین های کشاورزی گرفته خواهد شد و هزینه های کیفری را در این حوزه کاهش خواهد داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دادگستری آذربایجان شرقی گفت: با سند دار کردن زمین ها و اراضی، جلوی زمین خواری و تصرف زمین های دولتی و شخصی و تغییر کاربری های زمین های کشاورزی گرفته خواهد شد و هزینه های کیفری را در این حوزه کاهش خواهد داد.

موسی خلیل اللهی در حاشیه جلسه تحویل اسناد اراضی به کشاورزان، با بیان این که با اجرای طرح حدنگار صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی آسان شده است، افزود: موضوع عملیاتی کردن قانون تثبیت حقوق مالکیت زمین های دولتی و اشخاص مدتی است که به منظور سند دار کردن و تعیین تکلیف اراضی کشاورزی با طرح حدنگار در دستور کار قرار گرفته است و با اجرای این طرح صدور سند مالکیت برای زمین های بلاتکلیف آسان تر شده است.

اکبر فتحی رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هم در این نشست، رفع تداخلات پلاک های ثبتی اراضی کشاورزی را مهم دانست و گفت: برای حفظ حقوق کشاورزان و جلوگیری از قانون خرد شدن اراضی تعیین تکلیف سند مالکیت به نفع کشاورزان است و روستاییان باید هرچه زودتر برای این طرح اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سنددار کردن اراضی جلوی زمین خواری و تغییرکاربری ها گرفته می شود

با سنددار کردن اراضی جلوی زمین خواری و تغییرکاربری ها گرفته می شود