مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-24بين الملل

لیست مطالبات پارلمان اروپا از منامه در آستانه سفر وزیر خارجه بحرین به بروکسل


در آستانه دیدار وزیر خارجه بحرین با مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا لیستی از مطالبات پیرامون اوضاع سیاسی و حقوق بشری در بحرین را به اتحادیه اروپا ارائه کردند.

- در آستانه دیدار وزیر خارجه بحرین با مسوول سیاست خارجه اتحادیه اروپا، جمعی از نمایندگان پارلمان اروپا لیستی از مطالبات پیرامون اوضاع سیاسی و حقوق بشری در بحرین را به اتحادیه اروپا ارائه کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپا نامه ای را به اتحادیه اروپا ارائه کرده و از این اتحادیه خواستند برای پایان دادن به سرکوب فعالان و مخالفان بحرینی به سرعت وارد عمل شود.

این نامه که توسط 16 نماینده از کشورهای مختلف اروپایی امضا شده است پیش از نشست عبداللطیف الزیانی، وزیر خارجه بحرین و اتحادیه اروپا در 26 ژانویه ارائه شده و نمایندگان از جوزپ بورل، مسوولیت سیاست خارجه اتحادیه اروپا خواستند قبل از بررسی و امضای هر گونه توافقنامه ای با طرف بحرینی مطالبات مطرح شده در نامه را مد نظر قرار دهد؛ چرا که با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای دیده بان حقوق بشر در مورد نقض های نظام بحرین، نسبت به تضییع مداوم حقوق بشر در این کشور نگرانی هایی وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مطالبات پارلمان اروپا از منامه در آستانه سفر وزیر خارجه بحرین به بروکسل

لیست مطالبات پارلمان اروپا از منامه در آستانه سفر وزیر خارجه بحرین به بروکسل