مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-24سياسي

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی قرآن و عترت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید بقایی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری گفت: مسابقات سراسری و مجازی قرآن و عترت در بخش معارفی به صورت آنلاین و به میزبانی اداره فعالیت های قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم .

- دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد استان چهارمحال بختیاری از راهیابی دانشجوی این دانشگاه به سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید بقایی، دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری گفت: مسابقات سراسری و مجازی قرآن و عترت در بخش معارفی به صورت آنلاین و به میزبانی اداره فعالیت های قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

بقایی مطرح کرد: پس از اعلام نتایج علی رییسی سرتشنیزی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در رشته ترجمه و تفسیر قرآن کریم به سی و پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافت.

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال بختیاری بیان کرد: این جشنواره اسفند 99 با حضور نفرات برتر در 6 بخش و 33 رشته به میزبانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری و مشارکت دستگاه ها، سازمان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی قرآن و عترت

راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی قرآن و عترت