مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-24بين الملل

سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد


سفارت چین در آمریکا گزارش اخیر وال استریت ژورنال را درباره اینکه پکن به دنبال نشستی در سطح مقامات بلندپایه برای کاهش تنش ها با آمریکاست، رد کرد.

- سفارت چین در آمریکا گزارش اخیر وال استریت ژورنال را درباره اینکه پکن به دنبال نشستی در سطح مقامات بلندپایه برای کاهش تنش ها با آمریکاست، رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، روزنامه وال استریت ژورنال از قول افراد آگاه گزارش کرده بود که چین درباره پیشنهاد اعزام یانگ جیه چی، یکی از اعضای کمیته مرکزی حزب حاکم به واشنگتن گفتگو داشته و کویی تیانکای، سفیر چین در آمریکا این ایده را در نامه هایی به مقام های آمریکایی و از طریق گفتگو با واسطه ها مطرح کرده است.

اما حالا سفارت چین در واشنگتن در وبسایت خود از قول یکی از سخنگوهایش که خواسته نامش فاش نشود، اعلام کرد: این گزارش نادرست است.

طرف چینی هرگز چنین نامه هایی را ننوشته است.

ما امیدواریم که رسانه ها نسبت به رعایت حقایق دقت لازم را داشته باشند و بر اساس مسئولیت پذیری و واقع گرایی، گزارش منتشر کنند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده، هم چین و هم آمریکا باید بر همکاری و مدیریت مناقشات با هدف تسهیل روابط سالم و با ثبات تمرکز داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد

سفارت چین، گزارش آمریکا را رد کرد