مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-24اجتماعي

لزوم ایجاد آزمایشگاه مکانیک خاک در شهرستان های استان ایلام


استاندار ایلام بر لزوم ایجاد آزمایشگاه مکانیک خاک در شهرستان های استان ایلام تاکید کرد و گفت: استانداردسازی پروژه ها منجر به توسعه پایدار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر روز یکشنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور اظهار کرد: با توجه به فعال بودن پروژه های عمرانی در مناطق مختلف استان، استقرار نمایندگی آزمایشگاه مکانیک در شهرستان های استان ضروری است.

وی افزود: نیاز است از طریق شرکت مادر تخصصی آزمایشگاه فنی مکانیک خاک کشور برای ایجاد نمایندگی در شهرستان های استان اعتبارات لازم اختصاص یابد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: راه اندازی شعبات و تجهیزات طرح های آزمایشگاهی نیازمند تزریق اعتبارات لازم است که در این زمینه مساعدت لازم صورت پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت آزمایش فنی خاک پروژه های عمرانی استان، افزود: فاکتور اصلی در این مسیر استانداردسازی طرح ها است که آزمایشگاه فنی مکانیک خاک در این زمینه وظیفه و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد.

استاندار ایلام افزود: هم اکنون طرح ها و پروژه های بزرگی در استان مثل سامانه گرمسیری، نفت و گاز، ابنیه، تونل و راهسازی در حال اجراست که شرکت فنی مکانیک خاک استان در این پروژه ها حضور پررنگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد آزمایشگاه مکانیک خاک در شهرستان های استان ایلام

لزوم ایجاد آزمایشگاه مکانیک خاک در شهرستان های استان ایلام