مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-24اقتصادي

افتتاح 1600 میلیارد ریال پروژه صنعتی فارس شیراز


طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مقام های استانی، بهره برداری از سه پروژه صنعتی در شهرستان شیراز با 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

- ایسنا/فارس طی مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مقام های استانی، بهره برداری از سه پروژه صنعتی در شهرستان شیراز با 1600 میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز شد.

استاندار فارس، یکشنبه پنجم بهمن در مراسم بهره برداری از چند پروژه صنعتی در شهرک صنعتی شیراز، گفت: ثروت آفرینی و بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی از مزایای راه اندازی واحدهای تولیدی است.

عنایت الله رحیمی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی فولادی، پلیمری و سلولزی از طرح های است که نیازهای استانی و برون استانی را تامین خواهند کرد.

وی افزود: اشتغال زایی مناسبی در این واحدهای تولیدی ایجاد شده که با سرمایه گذاری 165 میلیارد تومانی همراه بوده است.

استاندار فارس از زمینه سازی برای اشتغال 100 نفر در این واحدها خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر طرح های مختلف صنعتی و عمرانی به ارزش 25 هزار میلیارد تومان در فارس افتتاح خواهد شد.

رحیمی همچنین با اشاره به رشد آمار اشتغال و افزایش تولید گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و سرمایه گذاری های انجام شده، نیازها در حوزه صنعت و معدن در سطح استان کاهش یافته و نرخ بیکاری به کمتر از 7


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 1600 میلیارد ریال پروژه صنعتی فارس شیراز

افتتاح 1600 میلیارد ریال پروژه صنعتی فارس شیراز