مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-24سياسي

مرکز رشد واحد های فناور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های ریاست و دیگر مسئولان حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه مبنی بر ایجاد مرکز رشد واحد های فناور و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی فناوری، - مرکز رشد واحد های فناور با موافقت شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با پیگیری های ریاست و دیگر مسئولان حوزه معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی کرمانشاه مبنی بر ایجاد مرکز رشد واحد های فناور و طرح آن در جلسه کارگروه تخصصی فناوری، این موضوع در جلسه کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی مطرح و با صدور مجوز راه اندازی مرکز رشد واحد های فناور در این دانشگاه موافقت به عمل آمد.

ماموریت اصلی مراکز رشد واحد های فناور، ایجاد فضای مناسب جهت تجاری سازی دستاورد های تحقیقاتی و فناورانه و حمایت از توسعه کسب و کار های دانش بنیان است.

مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه صنعتی کرمانشاه با ارائه خدمات حمایتی از ایجاد و توسعه کسب و کار های جدید توسط کارآفرینان در قالب واحد های نوپای فعال صاحب ایده توانسته از دانش و فناوری دانشجویان حمایت و پشتیبانی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد واحد های فناور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد

مرکز رشد واحد های فناور در دانشگاه صنعتی کرمانشاه راه اندازی شد