مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:302021-01-24بين الملل

اولیانوف: غرب فکر می کند با فشار سیاست های روسیه تغییر می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اولیانوف روز یکشنبه در واکنش به تاکید رهبر جدید حزب دمکرات مسیحی آلمان بر ادامه تحریم روسیه نوشت: - میخاییل اولیانوف، نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین اعلام کرد که روسیه تحت فشار های تحریمی غرب سیاست های خود را تغییر نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، اولیانوف روز یکشنبه در واکنش به تاکید رهبر جدید حزب دمکرات مسیحی آلمان بر ادامه تحریم روسیه نوشت: اشتباه راهبردی شرکای غربی ما این است که بطور جدی فکر می کنند تحریم ها می تواند باعث تغییر سیاست های روسیه در مسائلی شود که برای ما اهمیت اصولی دارد.

وی افزود: آن ها (رهبران غربی) با توجه به خصوصیات خود در مورد روسیه قضاوت می کنند و به این ترتیب به شدت اشتباه می کنند و دچار گمراهی می شوند.

آرمین لاشت رهبر جدید حزب دموکرات مسیحی آلمان (CDU) به تازگی اعلام کرد که دلیلی برای لغو تحریم های ضد روسی وجود ندارد و باید برای دستیابی به پیشرفت های بیشتر در اجرای توافقنامه مینسک (برای حل بحران اوکراین) تلاش کرد.

لاشت گفته است که موارد جدید خصومت جویی از طرف مناطق شرق اوکراین (جمهوری های خود خوانده لوگانسک و دونتسک) به چشم می خورد که روسیه در آن مناطق برتری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: غرب فکر می کند با فشار سیاست های روسیه تغییر می کند

اولیانوف: غرب فکر می کند با فشار سیاست های روسیه تغییر می کند