مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:252021-01-24ورزشي

نخستین پیروزی هندبالیست های پاس قم در لیگ جوانان ایران


هندبالیست های تیم پاس قم نخستین پیروزی خود را در سومین روز برگزاری رقابت های هندبال قهرمانی جوانان باشگاه ها و دسته جات آزاد ایران کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در حالی که هیات هندبال استان قم از دو روز پیش میزبان بازی های سال 1399 هندبال قهرمانی باشگاه ها و دسته جات آزاد رده سنی جوانان ایران است، این مسابقات با حضور 21 تیم از استان های مختلف در دو سالن ورزشی شهدای دروازه ری و شهید جعفر حیدریان قم برگزار می شود.

تیم ها در سه گروه پنج تیمی و یک گروه 6 تیمی دسته بندی شده اند و بر اساس برنامه ریزی مسوولان برگزاری این مسابقات، به شکل دوره ای با یکدیگر به رقابت می پردازند تا چهره صعود کننده ها به مرحله بعدی مشخص شود، رقابت هایی که تا هشتم بهمن ماه در شهر مقدس قم جریان دارد.

تیم هندبال پاس ناجا نماینده قم در این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان ایران است، رقابت هایی که شروع آن برای تیم جوانان پاس قم چندان خوب نبود و هندبالیست های قم در گام نخست شکستی با اختلاف هفت گل و با نتیجه 28 بر 21 برابر تیم هندبال جوانان قصرنشاط بهبهان متحمل شدند.

اما نماینده هندبال قم در دومین بازی خود از مرحله مقدماتی این پیکارها برابر تیم میعاد دشتستان عملکرد خوبی داشت و در پایان مسابقه ای جذاب و تماشایی، البته حساس و نفس گیر که 45 بار توپ از خط دروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین پیروزی هندبالیست های پاس قم در لیگ جوانان ایران

نخستین پیروزی هندبالیست های پاس قم در لیگ جوانان ایران