مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-24سياسي

برگزاری رویداد ملی طواف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری رویداد ملی طواف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام یوسف احمدی پیش از ظهر امروز در نشست استانی رویداد ملی طواف که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی و اینکه سازمان تبلیغات اسلامی کشور به عنوان دبیر کار گروه آسیب های اجتماعی در وزارت کشور تعیین شده است، طرح ملی طواف را راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به آسیب های اجتماعی و وجود 400 هزار حاشیه نشین در کرمانشاه، افزود: در استان کرمانشاه کارهای بسیار خوبی انجام گرفته اما به دلیل عدم انسجام لازم نتیجه مطلوب حاصل نشده است و هدف اداره کل تبلیغات اسلامی ایجاد یک جریان فرهنگی منسجم در اجرای برنامه ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: پیشنهاد گردآوری یک اطلس فرهنگی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه داده شده است که استقبال مسئولان استانی را به همراه داشته است و امیدواریم فاز اجرایی تهیه این اطلس به زودی آغاز شود.

احمدی با اشاره به هدف از برگزاری رویداد طواف، گفت: هدف از اجرای این طرح گردآوری طرح های پیشنهادی و همفکری میان اقشار مختلف جامعه اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی طواف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه

برگزاری رویداد ملی طواف با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در کرمانشاه