مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-24سياسي

برگزاری 180 برنامه مجازی ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران از برگزاری 180 برنامه مجازی کارگروه کودک ونوجوان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد.

- محمدعلی یزدان شناس امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با اعلام برنامه های کارگروه کودک و نوجوان چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مازندران اظهار کرد: 180 برنامه در 22 عنوان با محتوای فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و دینی ویژه دهه فجر در این کارگروه پیش بینی شده است که هم زمان با ایام الله دهه فجر به صورت مجازی در سراسر استان برگزار می شود.

وی افزود: کمیته کودک و نوجوان یکی از کمیته های ستاد گرامی داشت چهل و یکمین سال روز پیروزی انقلاب اسلامی است که موظف است با همکاری و همراهی دستگاه های متولی حوزه کودک ونوجوان  نسبت به برنامه ریزی کمی و کیفی برای گرامی داشت دهه فجر و انتقال مفاهیم آن به نسل آینده ساز انقلاب تلاش کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با اشاره وضعیت کرونا در استان از برگزاری همه برنامه های امسال به صورت مجازی خبر داد و افزود: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این کارگروه به منظور تعیین برنامه ها و اجرای آن با حضور دستگاه های عضو تشکیل شد و بر اساس آن کارگروه های شهرستانی نیز تشکیل و آغاز به کار کردند که با هماهنگی دستگاه های عضو،  نسبت به برنامه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 180 برنامه مجازی ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر

برگزاری 180 برنامه مجازی ویژه کودک و نوجوان در دهه فجر