مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:152021-01-24اقتصادي

رفع مشکلات صنعت در حوزه هوش مصنوعی/ ورود به طراحی خودروهای خودران


تفاهم نامه ای بین یک شرکت دانش بنیان و دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در راستای رفع مشکلات صنعت در حوزه هوش مصنوعی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و یک شرکت دانش بنیان تفاهم نامه ای با محوریت رفع مشکلات صنعت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم نامه قرار است این شرکت با همکاری دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران، مشکلات صنعت را شناسایی و با استفاده از هوش مصنوعی برطرف کنند.

همچنین، مشکلات صنایع در حوزه هوش مصنوعی در قالب دستور کارهایی توسط شرکت دانش بنیان شناسایی و با دانشکده کامپیوتر دانشگاه تهران مطرح می شود تا با همکاری این دو نهاد، راه حل های علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات صنعت طراحی و ارائه شود.

دکتر ناصر سلطانی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران در این جلسه گفت: در این قرارداد موضوع هوش مصنوعی در حوزه های مختلف که دارای کاربردهای ملی و بین المللی است، مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: براساس این تفاهم نامه قرار است دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و این شرکت دانش بنیان در زمینه روش های نوین هوش مصنوعی مانند یادگیری تعاملی و اجتماعی برای کاربردهای مهم و آینده نگر مانند خودروهای خودران، سیستم های آموزشی و غیره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات صنعت در حوزه هوش مصنوعی/ ورود به طراحی خودروهای خودران

رفع مشکلات صنعت در حوزه هوش مصنوعی/ ورود به طراحی خودروهای خودران