مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-24اقتصادي

بازار رشت تحت رصد بازرسان/کشف 80 کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی


تیم های ویژه بازرسی در راستای کنترل قیمت ارزاق عمومی و کالاها و مقابله با کم فروشی بر واحدهای توزیع و بازار به صورت مستمر نظارت می کنند.

- ایسنا/گیلان فرماندار رشت گفت: تیم های ویژه بازرسی در راستای کنترل قیمت ارزاق عمومی و کالاها و مقابله با کم فروشی بر واحدهای توزیع و بازار به صورت مستمر نظارت می کنند.

علی فتح اللهی در نشست با اعضای ستاد بازرسی بازار در فرمانداری شهرستان رشت که به منظور انجام بازرسی ها و رصد بازار برگزار شد با اشاره به اینکه وجود امنیت در کشور، یکی از نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: این امنیت تنها محدود به امنیت جانی افراد نشده و بلکه امنیت غذایی و توجه به تهیه مایحتاج اساسی مردم نیز باید مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشت اعتمادسازی در بین مردم و تقویت آن را بسیار ضروری دانست و افزود: باید نگاه امنیت را در تمام زمینه های اقتصادی و اجتماعی مدنظر قرار دهیم؛ به گونه ای که مردم اطمینان داشته باشند که مسئولین نگران تامین امنیت همه جانبه آنان هستند و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند.

فتح اللهی نقش آفرینی تمامی ارکان جامعه را در بحث ایجاد اعتماد و روند توسعه همه جانبه، ضروری خواند و بیان کرد: در این خصوص نباید از مشارکت همه جانبه مردم نیز غافل شد زیرا در هر امری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار رشت تحت رصد بازرسان/کشف 80 کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی

بازار رشت تحت رصد بازرسان/کشف 80 کیلوگرم گوشت غیر بهداشتی