مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-24اقتصادي

تصویب 41 پروژه جهش تولید آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تصویب 41 پروژه جهش تولید استان در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور و عقد تفاهمنامه پرداخت تسهیلات 800 میلیارد تومانی به این پروژه ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، داوود بهبودی در دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد استان به احصا و نهایی سازی این پروژه ها در چندین جلسه مدیریتی و کارشناسی اشاره کرد.

وی افزود: تعداد 41 پروژه جهش تولید استان آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور به تصویب رسیده و تفاهمنامه پرداخت بیش از 800 میلیارد تومان تسهیلات برای این پروژه ها بین استانداری و سازمان برنامه و بودجه کشور منعقد شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: پروژه های مصوب جهش تولید به دستگاه های اجرایی استان و بانک های عامل ابلاغ شده است.

بهبودی در ادامه از پیگیری ابلاغ اعتبار و تخصیص 72 میلیارد تومان کمک های فنی اعتباری به منظور تامین یارانه سود تسهیلات برای این 41 پروژه جهش تولید در استان خبر داد و افزود: این رقم معادل 3 واحد درصد سود تسهیلات اعطایی است که از طریق دولت در اختیار واگذارنده اعتبار جهت عقد قرارداد عاملیت وجوه اداره شده فی ما بین دستگاه اجرایی و بانک عامل قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 41 پروژه جهش تولید آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

تصویب 41 پروژه جهش تولید آذربایجان شرقی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی