مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-24اجتماعي

هوای مازندران پاک و سالم است


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران بر رعایت مقررات قانون هوای پاک توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: خوشبختانه هوای استان سالم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی رازجویان پیش ازظهر یکشنبه در جلسه هوای پاک استان مازندران، افزود: سازمان حفاظت محیط زیست مسئول نظارت بر حسن اجرای قانون هوای پاک است.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: تمامی اشخاص، دستگاه های دولتی و غیردولتی، صنایع مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و مؤسسات موظفند تا مقررات قانون هوای پاک را رعایت کنند.

رازجویان با تاکید بر اینکه هوای آلوده سبب افزایش آمار مرگ در جامعه می شود، افزود: برای داشتن هوای سالم همه ی دستگاه های اجرایی و مردم باید احساس مسئولیت داشته باشند.

رازجویان ادامه داد: در راستای تاکید دولت، با دستگاه ها و موسساتی که به تکالیف و وظایف خود در راستای قانون هوای پاک عمل نکنند، برخورد خواهد شد.

معاون استاندار مازندران داشتن هوای سالم را یکی از ویژگی های استان مازندران دانست و اظهار داشت: پسندیده نیست مسئولی با قصور و کم کاری در نظارت و اجرای وظایف خود باعث آلودگی زیست محیطی در استان شود.

رازجویان با اشاره به تلاش های انجام شده در حوزه مدیریت پسماند و حل مشکلات زباله در استان، افزود: احداث کارخانجات زباله سوز و تولید کمپوست باعث شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای مازندران پاک و سالم است

هوای مازندران پاک و سالم است