مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-24سياسي

مرکز پژوهش ها حیاتی ترین بخش شورای شهر است


رییس شورای اسلامی شهر شیراز ایجاد مرکز پژوهش های این نهاد را باارزش ترین اقدام شورای پنجم خواند و گفت: در همین زمینه، کتابخانه این مجموعه باعنوان حلقه تکمیل کننده مرکز پژوهش ها تصمیمات شورای اسلامی شهر را علمی می سازد.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز ایجاد مرکز پژوهش های این نهاد را باارزش ترین اقدام شورای پنجم خواند و گفت: در همین زمینه، کتابخانه این مجموعه باعنوان حلقه تکمیل کننده مرکز پژوهش ها تصمیمات شورای اسلامی شهر را علمی می سازد.

سید عبدالرزاق موسوی یکشنبه 5 بهمن در آیین افتتاح کتابخانه تخصصی مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز با گرامی داشت دهه فجر انقلاب، عنوان کرد: دهه فجر بهانه ای است برای تحقق اهداف انقلاب تا بتوانیم با بازخوانی کارنامه خود، اشکالات را برطرف کنیم.

او ریشه تمام مشکلات را در جهل و نادانی دانست و گفت: عدم شناخت باعث می شود نتوانیم به درک مشترک درباره مسائل مختلف برسیم و ارزش گام برداشتن در زمینه رسیدن به فهم مشترک، با تلاش های دیگر ما قابل مقایسه نیست.

رییس شورای اسلامی شهر شیراز، افتتاح مرکز پژوهش های مرکز شورای اسلامی را زیباترین روز در طی حدود سه ونیم ساله این شورا دانست و گفت: این اقدام مسیر رسیدن به درک مشترک را فراهم می سازد و در تصمیم سازی ها کمک کننده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش ها حیاتی ترین بخش شورای شهر است

مرکز پژوهش ها حیاتی ترین بخش شورای شهر است