مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-24اقتصادي

مجلس در موضوعات تخصصی بورس ورود نکرد/ قانون بورس در حال اصلاح شدن است


نایب رییس اول مجلس با اشاره به اظهارات دولت مبنی بر دخالت های مجلس در بازار سرمایه بیان کرد: ما هیچ وقت در رابطه با موضوعات تخصصی بورس ورود نکرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در برنامه تهران 20 ، به بررسی عوامل نابسامانی های بازار سرمایه و بیان اقدامات مجلس برای احقاق حق سرمایه داران حقوقی پرداخت.

وی در این برنامه با اشاره به اظهارات دولت مبنی بر دخالت های مجلس در بازار سرمایه بیان کرد: ما هیچ وقت در رابطه با موضوعات تخصصی بورس ورود نکرده ایم، ممکن است دوستان اقتصادی ما در مجلس بر اساس شأن تخصصی خودشان اظهار نظری داشته باشند یا مثلاً الان در حال اصلاح قانون بازار سرمایه هستند اما هیچ وقت ورود ما در رابطه با مصوبات شورای عالی بورس یا وزارت اقتصاد نبوده است.

نایب رییس اول مجلس افزود: مسئله ما این بوده که چرا شما وظیفه قانونی خود را انجام نمی دهید، قانون یک وظیفه برای وزارت اقتصاد و شورای عالی بورس تعیین کرده است که به موقع انجام نشده است و یا اصلاً انجام نشده است و این بالعکس شأن ذاتی مجلس است که در این رابطه ورود کند.

به تازگی از طرف دولت بیان شد که در مورد یک سهم امید را برگردانند، مگر دولت می تواند سهم را تغییر دهد؟ قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: یکی از معضلاتی که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در موضوعات تخصصی بورس ورود نکرد/ قانون بورس در حال اصلاح شدن است

مجلس در موضوعات تخصصی بورس ورود نکرد/ قانون بورس در حال اصلاح شدن است