مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:502021-01-24پزشكي

درخواست حناچی از دولت برای کمک بلاعوض به شهرداری


شهردار تهران خواستار کمک های بلاعوض دولت به شهرداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در صحن امروز شورای شهر درباره لایحه بودجه 1400 شهرداری اظهار داشت: شهرداری تهران در دوران کرونا ریالی از دولت دریافت نکرده است و امیدواریم به جای وام کمک بلاعوض به شهرداری ارائه شود.

وی افزود: امیدواریم در جلسه فردا که در حوزه اقتصادی تشکیل می شود همانطور که به دستگاه های دولتی کمک خواهد شد به شهرداری تهران نیز کمک شود.

شهردار تهران ادامه داد: از دوم اسفند سال گذشته به طور رسمی در شرایط کرونایی قرار گرفته ایم و از اولین دستگاه هایی بوده ایم که بعد از وزارت بهداشت درگیر مسائل کرونا بوده ایم همچنین از محدود دستگاه هایی هستیم که بیشترین آسیب را ناشی از کووید ـ 19 داشته ایم.

حناچی خاطرنشان کرد: بسیاری از درآمدهای عمومی شهرداری تهران در دوران کرونا دچار اختلال شده و در حال حاضر حمل و نقل عمومی با 30 درصد ظرفیت در حال خدمت رسانی است.

وی تأکید کرد: بسیاری از مجموعه های سازمان ورزش شهرداری بر اساس پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیل است و بسیاری از مجموعه های گردشگری نیز به همین علت تعطیل و نیمه تعطیل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست حناچی از دولت برای کمک بلاعوض به شهرداری

درخواست حناچی از دولت برای کمک بلاعوض به شهرداری