مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:452021-01-24سياسي

شهرداری تهران از منابع عمومی کشور بی بهره بوده است


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران گفت: شهرداری تهران به صورت مطلق از منابع عمومی کشور بی بهره بوده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حسن رسولی امروز در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهردار با پنج روز تاخیر بودجه را تقدیم شورا کردند، گفت: بر اساس قانون تا پایان دی ماه بودجه شهر تهران باید به شورا تقدیم می شد.

طی یک سال گذشته و در شرایط سخت کرونایی دو بسته محرک اقتصادی تصویب شد که به واسطه آن می توانیم به شهروندان تهرانی این اطمینان را بدهیم که تا پایان سال وقفه ای در اداره نسبی قابل قبول شهر نخواهیم داشت.

خزانه دار شورا با اشاره به این که طی یک سال گذشته تحت شرایط کرونا درآمدها به شدت کاهش و هزینه ها افزایش داشته است، افزود: تا به امروز از 40 هزار میلیارد تومان بودجه سال 99 که 10 هزار میلیارد تومان متعلق به شرکت ها و 30 هزار میلیارد تومان هم به خود شهرداری اختصاص داشت، تقریبا 73 درصد با وجود شرایط کرونا تحقق یافته است.

امیدوارم با قولی که شهرداری تهران و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی داده است با فعال کردن تحقق بودجه غیرنقد تا پایان اسفند تحقق بودجه را به مرز 90 درصد برسانیم.

به نظر من درمقایسه با عملکرد دولت موفقیت بی نظیری است و این در شرایطی است که به صورت مطلق شهرداری تهران از منابع عمومی کشور برای اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تهران از منابع عمومی کشور بی بهره بوده است

شهرداری تهران از منابع عمومی کشور بی بهره بوده است