مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-24اقتصادي

افزایش ارزش افزوده دستاورد توسعه فرآوری گیاهان داوریی گیلان


مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه فرآوری گیاهان داوریی گیلان، موجب افزایش ارزش افزوده تولید این محصولات می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: توسعه فرآوری گیاهان داوریی گیلان، موجب افزایش ارزش افزوده تولید این محصولات می شود.

قاسم جوادزاده در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه گیلان 8 کارخانه فرآوری انواع گیاهان دارویی، دمنوش ها و محصولات مشابه، با ظرفیت سالانه حدود 3500 تن فرآوری دارد، افزود : 20 کارخانه دیگر هم با ظرفیت 8000 تن با پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد و سرمایه گذاری 250 میلیارد تومان در دست ساخت است که یک تا دو سال دیگر به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: براین اساس ظرفیت کارخانه های موجود در گیلان، کفاف فرآوری آلوئه وراهای تولیدی این استان را دارد و به هر میزان تولید افزایش یابد، ظرفیت فرآوری هم موجود است.

مدیر صنایع تبدیلی وغذایی سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اهمیت فرآوری محصولات کشاورزی در دنیا ادامه داد: در صورت فرآوری گیاه آلوئه ورا، سود فروش آن در بازارهای داخلی و خارجی به مقدار قابل توجهی افزایش می یابد و نگهداری آن هم آسان تر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ارزش افزوده دستاورد توسعه فرآوری گیاهان داوریی گیلان

افزایش ارزش افزوده دستاورد توسعه فرآوری گیاهان داوریی گیلان