مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:352021-01-24اجتماعي

برگزاری جشن پایان سال در مهدهای کودک ممنوع است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین شاهرخی با اشاره به فعالیت مهدهای کودک اظهار کرد: با زرد شدن وضعیت استان تهران مهدهای کودک نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

- مدیر کل بهزیستی استان تهران گفت: برگزاری هرگونه جشن پایان سال در مهدهای کودک ممنوع است و هیچ برنامه ای در ایام پایان سال در مهدهای کودک برگزار نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، امین شاهرخی با اشاره به فعالیت مهدهای کودک اظهار کرد: با زرد شدن وضعیت استان تهران مهدهای کودک نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

مهدهای کودک در این ایام با یک سوم ظرفیت خود اقدام به پذیرش کودکان کرده اند و این در حالی است که تمام نکات بهداشت و مصوبات ستاد ملی کرونا در مهدها رعایت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: ناظران و بازرسان بهزیستی نیز به طور مدام بر فعالیت مهدها در سطح استان تهران نظارت دارند و در صورت هرگونه تخلف موارد را پیگیری می کنند.

شاهرخی همچنین در رابطه با شهریه دریافتی از خانواده ها در این ایام گفت: نرخ شهریه مهدهای کودک همانی است که سازمان بهزیستی کشور به مهدها ابلاغ کرده است و خانواده ها هیچ مبلغی را بابت خدمات بهداشتی از جمله الکل و ماسک به مهدها پرداخت نخواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن پایان سال در مهدهای کودک ممنوع است

برگزاری جشن پایان سال در مهدهای کودک ممنوع است