مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-24پزشكي

گرمابخش درمانگر در شب های زمستان


یک محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری، پاکسازی بدن از کلیه سموم را از فواید کرسی عنوان کرد و گفت: این وسیله گرمایشی بدن را در یک حالت استاندارد قرار داده و بازسازی درونی را انجام می دهد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک محقق طب سنتی در چهارمحال و بختیاری، پاکسازی بدن از کلیه سموم را از فواید کرسی عنوان کرد و گفت: این وسیله گرمایشی بدن را در یک حالت استاندارد قرار داده و بازسازی درونی را انجام می دهد.

سید ابوالفتح شیرمردی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه کرسی فواید زیادی به ویژه در فصل زمستان دارد، اظهار کرد: کف پای انسان یک میکروسیستم کامل بوده و در واقع کل بدن انسان، تطبیق و جانمایی آن در این عضو است بدین معنا که مغز، کبد، قلب، کلیه ها، ریه طحال، روده بزرگ و کوچک و .

همه به نوعی جایگاهی در کف پا دارند.

این محقق طب سنتی افزود: اگر پا گرم شود، تقویت حافظه و تقویت بدن را در پی داشته، به علاوه متابولیسم بدن را افزایش داده و در فصل زمستان حالت سردمزاجی اعضا بدن جبران می شود و به کمتر مبتلا شدن به سرماخوردگی فرد کمک می کند.

وی پاکسازی بدن از کلیه سموم را از فواید کرسی عنوان و تصریح کرد: این وسیله گرمایشی بدن را در یک حالت استاندارد قرار داده و بازسازی درونی را انجام می دهد به طوری که فردی که از کرسی استفاده کرده است، پس از پایان فصل اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمابخش درمانگر در شب های زمستان

گرمابخش درمانگر در شب های زمستان