مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-24فرهنگي

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در شرایط گستردگی بحران کرونا شاهد هستیم اکثر نشست های رسانه ای در حوزه های مختلف هنری همچون سینما به صورت برخط برگزار می شود، - نشست رسانه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر چهارشنبه 8 بهمن به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در حالی که در شرایط گستردگی بحران کرونا شاهد هستیم اکثر نشست های رسانه ای در حوزه های مختلف هنری همچون سینما به صورت برخط برگزار می شود، اما دست اندرکاران برگزاری برنامه ها و نشست های مختلف جشنواره ای در حوزه تئاتر همچنان اعتقادی به برپایی آنلاین نشست های رسانه ای خود ندارند.

چهارشنبه 8 بهمن ماه نشست رسانه ای دبیر سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر به منظور تشریح برنامه های این رویداد در تالار رودکی برگزار می شود.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره برگزاری این رویداد آنلاین نخواهد بود و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و به صورت حضوری برپا خواهد شددر متن روابط عمومی جشنواره تئاتر فجر برای دعوت از اهالی رسانه آمده است: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر امسال متفاوت تر از هر سال با لحاظ کردن شرایط تحمیل شده ناشی از شیوع ویروس کرونا از 11 تا 20 بهمن 99 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»

اعلام زمان برگزاری نشست خبری «تئاتر فجر»