مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-24اجتماعي

اسکان بیش از 2000 بی خانمان در گرمخانه های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمالک حسینی، درباره وضعیت گرمخانه های شهر تهران، اظهار کرد: طبق گزارش های سازمان هواشناسی، انتظار کاهش محسوس دمای هوا را داشتیم که در چند روز اخیر نیز محقق شد.

- ، سیدمالک حسینی، درباره وضعیت گرمخانه های شهر تهران، اظهار کرد: طبق گزارش های سازمان هواشناسی، انتظار کاهش محسوس دمای هوا را داشتیم که در چند روز اخیر نیز محقق شد.

وی افزود: طبق بررسی های صورت گرفته این وضعیت تا انتهای بهمن نیز بعد از چند روز افزایش دما در هفته آتی، همراه با بارندگی ادامه خواهد داشت.

بر این اساس ناوگان گشت های سازمان رفاه را تجهیز کرده ایم و 50 واحد گشت شبانه در سطح مناطق 22 گانه و شریان های اصلی شهر، فعال هستند.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد: امسال بر اساس طرح زمستان گرم برای هر یک از مناطق، گشت منطقه ای را هم فعال کرده ایم؛ این امر به ما کمک می کند جدا از معابر و شریان های اصلی بتوانیم به طور مویرگی تا سطح محله ها امکان نظارت را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همزمان سعی کرده ایم از ظرفیت موجود نیز استفاده کنیم؛ یکی از ظرفیت های خوبِ موجود، شهرداران شب تهران است، هر فردی که به عنوان شهردار شب از سطح ناحیه تا کلانشهر تهران تعیین می شود، به طور منظم مسائل شهر را رصد می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان بیش از 2000 بی خانمان در گرمخانه های تهران

اسکان بیش از 2000 بی خانمان در گرمخانه های تهران