مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:402021-01-24سياسي

پروژه میدان جمهوری کرج همچنان بلاتکلیف


در مدتی که پروژه متوقف است طبق قرارداد باید به پیمانکار خسارت پرداخت شود، البته تا کنون این خسارت پرداخت نشده و امیدواریم بتوانیم با دادن پروژه دیگری به این پیمانکار خسارت را جبران کنیم و مبلغی نپردازیم.

- ایسنا/البرز رییس شورای شهر کرج گفت: در مدتی که پروژه متوقف است طبق قرارداد باید به پیمانکار خسارت پرداخت شود، البته تا کنون این خسارت پرداخت نشده و امیدواریم بتوانیم با دادن پروژه دیگری به این پیمانکار خسارت را جبران کنیم و مبلغی نپردازیم.

اکبر سلیم نژاد روز یکشنبه پنجم بهمن در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت پروژه زیرگذر میدان جمهوری اظهار کرد: این پروژه در طرح تفصیلی شهر مطرح و ردیف بودجه داشت به همین خاطر بدون مصوبه شورای شهر اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برخی مسائل پیش آمده در اجرای طرح پروژه میدان جمهوری افزود: به شهردار پیشنهاد داده شد 20 روز پروژه را متوقف کند تا مشکلات و نواقص آن مرتفع شود.

وی با اشاره به اینکه این توقف 20 روزه حدود سه ماه به طول انجامیده است، بیان کرد: دادستانی کرج اعلام کرده که باید پروژه 10 روزه تعیین و تکلیف شود اما تا کنون پیگیری از سوی مدیریت شهری انجام نشده است.

این مسئول تصریح کرد: در مدتی که پروژه متوقف است طبق قرارداد باید به پیمانکار خسارت پرداخت شود، البته تا کنون این خس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه میدان جمهوری کرج همچنان بلاتکلیف

پروژه میدان جمهوری کرج همچنان بلاتکلیف