مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-24سياسي

رحیمی جهان آبادی: از دولت فعلی برای مدیریت تنش بین خودمان و غرب حمایت کنیم


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که باید از دولت حمایت کنیم تا تنش و چالش بین خودمان و غرب مدیریت شده و اجازه ندهیم اسراییل و برخی از کشورهای رقیب در منطقه مثل عربستان سعودی وضعیت را به سمت چالش بیشتر و تیره تر شدن روابط پیش ببرند.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که باید از دولت حمایت کنیم تا تنش و چالش بین خودمان و غرب مدیریت شده و اجازه ندهیم اسراییل و برخی از کشورهای رقیب در منطقه مثل عربستان سعودی وضعیت را به سمت چالش بیشتر و تیره تر شدن روابط پیش ببرند.

جلیل رحیمی جهان آبادی در گفت وگو با ایسنا، در تحلیلی از آینده برجام با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا اظهار کرد: معمولا دولت آمریکا در منافع کلان و اساسی خود در سیاست خارجی تصمیم گیری های کُند و پیچیده ای دارد چون در آمریکا بین ارکان مختلف تقسیم قدرتی است.

وی ادامه داد: جدا از تقسیم قدرت در ارکان سیاسی آمریکا، مساله ی متحدان آمریکا یعنی اروپایی ها و اسراییلی ها در منطقه و برخی کشورهای عربی و حتی برخی از رقبایشان مثل چین و روسیه وجود دارد که به آنها به دلیل عضویت در شورای امنیت نیاز داشته تا بتوانند اقدامی انجام بدهند، لذا فکر می کنم طرف غربی به چند نکته باید توجه کند اول این که چارچوب منطقی و عقلانی برای گفت وگو ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحیمی جهان آبادی: از دولت فعلی برای مدیریت تنش بین خودمان و غرب حمایت کنیم

رحیمی جهان آبادی: از دولت فعلی برای مدیریت تنش بین خودمان و غرب حمایت کنیم