مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-24اقتصادي

عملیات بیولوژیک در سطح 475 هکتار حوزه آبخیز شاهرود انجام شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه عملیات بیولوژیک در سطح 475 هکتار حوزه آبخیز شهرستان انجام شد، گفت: استفاده از جوامع محلی در این پروژه ها از سوی منابع طبیعی دنبال می شود.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه عملیات بیولوژیک در 475 هکتار از حوزه های آبخیز شهرستان شاهرود اجراشده است، ابراز داشت: این عملیات بیولوژیک مواردی نظیر کپه کاری، بذرپاشی و کنتور فارو را شامل می شود.

وی ضمن بیان اینکه این عملیات در مناطق حوزه آبریز ابر، دهملا، سورخان، تاش، ابرسج و میغان از اول مهرماه سال جاری اجراشده است، افزود: درمجموع طی سال جاری 88 میلیارد ریال عملیات آبخیزداری در حوزه های مذکور شهرستان به انجام رسیده است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه در این پروژه ها نیروهای بومی و جوامع محلی به کار گرفته می شوند، ابراز داشت: مشارکت مردم بیشترین تأثیر را در حفظ عرصه های منابع طبیعی را دارد قطعاً بدون حضور مردم نمی توان از این عرصه وسیع حفاظت کرد لذا دخیل کردن مشارکت های مردمی در این پروژه ها دنبال می شود.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه مهم ترین دستاوردهای آموزش و ترویج ارتباط مؤثر با مجریان و همیاران طبیعت و تبادل اطلاعات برای افزایش کمی و کیفی حفاظت از منابع طبیعی است، تصریح کرد: به همین منظور سامانه همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات بیولوژیک در سطح 475 هکتار حوزه آبخیز شاهرود انجام شد

عملیات بیولوژیک در سطح 475 هکتار حوزه آبخیز شاهرود انجام شد