مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-24اجتماعي

نگران سفرهای نوروزی هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تغییر الگوی سفر در میان شهروندان گفت: از هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می کنند.

- رییس پلیس راهور گفت: تذکر لسانی به یک میلیون و 182 هزار و 298 نفر، 649 هزار و 380 هزار بازدید از اصناف مختلف، پلمب 107 هزار و 495 صنف متخلف و صورت جلسه 31 هزار و 98 مورد از اقدامات پلیس راهور بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به تغییر الگوی سفر در میان شهروندان گفت: از هم اکنون نگران سفرهای نورزوی هستیم زیرا با اعلام شهرهای قرمز و نارنجی مردم به این شهرها سفر می کنند.

سردار سیدکمال هادیانفر روز یکشنبه در همایش تبادل اطلاعات و همکاری پلیس راهور با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: وزیر بهداشت با وجود تحریم های ظالمانه و شرایط کرونایی مقاوم ایستاده اند که از وی نهایت تشکر را داریم.

وی از آمادگی و واکنش سریع، فاصله گذاری، توصیه و ترویج بهداشت، جداسازی مبتلایان و آزمایش به عنوان پنج راهبرد اصلی در کنترل ویروس کرونا نام برد و گفت: در حوزه واکنش سریع نیرو های مسلح به خوبی عمل کردند؛ در موضوع فاصله گذاری اجتماعی اقدامات خوبی در ایام نوروز و بیش از هفت هزار نفر با به کارگیری س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران سفرهای نوروزی هستیم

نگران سفرهای نوروزی هستیم