مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 07:052021-01-24اجتماعي

خسارت طوفان شن در جازموریان و رودبار جنوب بسیار بالاست


مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: طوفان سه روز گذشته خسارت های زیادی در بخش کشاورزی، باغات و اراضی زراعی به بار آورده و آمار خسارت ها به ویژه در جازموریان و شهرستان رودبار جنوب بسیار بالاست.

- ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: طوفان سه روز گذشته خسارت های زیادی در بخش کشاورزی، باغات و اراضی زراعی به بار آورده و آمار خسارت ها به ویژه در جازموریان و شهرستان رودبار جنوب بسیار بالاست.

مجید سعیدی در گفت و گو با ایسنا درباره خسارات وارد شده به استان کرمان براثر طوفان شن اظهار کرد: طوفان سه روز گذشته خسارت های زیادی در بخش کشاورزی، باغات و اراضی زراعی به بار آورده و آمار خسارت ها به ویژه در جازموریان و شهرستان رودبار جنوب بسیار بالاست.

وی افزود: براثر شدت طوفان قطع برق، قطع راه روستایی و قطع ارتباط جاده اصلی مسیر فهرج – زاهدان، ریگان – ایرانشهر، نرماشیر - بم و زهکلوت به دلگان در سیستان و بلوچستان و زهکلوت به رودبار را داشتیم.

سعیدی با اشاره به شکستگی درختان و خسارت طوفان به شبکه انتقال برق بیان کرد: طوفان و سرمازدگی شدید باعث خسارت به بخش کشاورزی در جنوب و شرق استان کرمان شده که برآورد خسارات در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت طوفان شن در جازموریان و رودبار جنوب بسیار بالاست

خسارت طوفان شن در جازموریان و رودبار جنوب بسیار بالاست