مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-24سياسي

13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از رفع تصرف 13 هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک بیدک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمشید جویباری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هدف حفظ انفال و عرصه های ملی، 13 هزار مترمربع از اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک بیدک رفع تصرف و به دولت بازگردانده شد.

جویباری افزود: این اراضی در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل ها و مراتع و با اخذ دستور از دادستان باز پس گیری شده است.

وی بیان داشت: طی عملیات رفع تصرف که با حضور نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دماوند و همکاری نیروی انتظامی انجام شد، تمامی دیوارکشی های ایجاد شده بر روی این اراضی مورد تخریب قرار گرفت.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند از توقیف یک دستگاه بیل مکانیکی غیرمجاز در اراضی ملی پلاک لومان این شهرستان نیز خبر داد و در این باره گفت: در پی گزارش های مردمی مبنی بر تعرض به عرصه های ملی، عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان در راستای اجرای تبصره ذیل ماده 55 قانون حفاظت از جنگل و مراتع فوراً به منطقه اعزام شدند که علاوه بر تشکیل پرونده تخلف نسبت به توقیف بیل مکانیکی مورد نظر اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد

13 هزار مترمربع از اراضی ملی دماوند رفع تصرف شد