مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-24سياسي

ضرورت نگاه حمایتی و افزایش بهره وری کشت و صنعت مغان


رییس کل دادگستری استان اردبیل به ضرورت نگاه حمایتی و صیانتی در دفاع از حقوق عامه و افزایش بهره وری کشت و صنعت مغان تاکید کرد.

- ناصر عتباتی در ششمین جلسه شورای دستگاه های نظارتی استان اظهار کرد: فرصت شناسی، مطالبه گری، حمایت و پیگیری های شورای دستگاه های نظارتی عاملی تاثیرگذار در تحقق اقدامات شایسته برای خدمتگزاری بهینه به مردم است.

وی ضمن تشریح عملکرد دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن، افزود: اجرای این دستورالعمل نیازمند همکاری، هماهنگی، تعامل و هم افزایی بیشتر میان دستگاه ها و نهادها است، تا شاهد اثرگذاری بیشتر در خدمت رسانی به مردم باشیم.

عتباتی با اشاره به شرایط خاص جامعه به لحاظ شیوع ویروس کرونا، ارائه خدمت رسانی بیشتر به مردم به ویژه از سوی نهادها و دستگاه های خدمت رسان، تصریح کرد: نیاز به تحرک بیشتر و استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در این شرایط یک ضرورت است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به شرایط و اقتضائات انتخابات آتی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و لزوم مقابله با جرایم و تخلفات انتخاباتی از جمله مداخلات مدیران در انتخابات و استفاده از اموال دولتی، اداری و بیت المال به نفع شخص یا گروه خاصی، تصریح کرد: اگر اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نگاه حمایتی و افزایش بهره وری کشت و صنعت مغان

ضرورت نگاه حمایتی و افزایش بهره وری کشت و صنعت مغان