مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-24ورزشي

حضور در لیگ برتر برای تیم خانه بسکتبال خوزستان زود بود


یک پیشکسوت بسکتبال با اشاره به نتایج ضعیف تیم لیگ برتری خانه بسکتبال خوزستان، گفت: هزینه های خیلی زیادی صرف این تیم شده است ولی معتقدم که شرکت در لیگ برتر شوخی نیست و حضور در لیگ برتر برای این تیم زود بود.

- ایسنا/خوزستان یک پیشکسوت بسکتبال با اشاره به نتایج ضعیف تیم لیگ برتری خانه بسکتبال خوزستان، گفت: هزینه های خیلی زیادی صرف این تیم شده است ولی معتقدم که شرکت در لیگ برتر شوخی نیست و حضور در لیگ برتر برای این تیم زود بود.

غفور کامروا در گفت وگو با ایسنا، درباره نتایج ضعیف تیم لیگ برتری خانه بسکتبال خوزستان، اظهارکرد: در ابتدا باید بگویم با این وضعیت، بسکتبال خوزستان و اهواز به کجا خواهد رفت؟ حقیقتا باید یک مدیریت خیلی قوی با برنامه ریزی های مدون بالای سر بسکتبال خوزستان باشد تا با برنامه ریزی ، در سال های آینده گره گشایی برای جوانان، نوجوانان و بسکتبالیست های خوزستانی صورت بگیرد.

به نظر من زود بود که برای اولین بار بعد از چند سال و پس از تیم حفاری که نتایج خوبی برای خوزستان داشت و همچنین حضور تیم پدافند رعد که بازیکنانش سربازها و بومی ها بودند و بدون این که ریالی از تیم دریافت کنند و با شرایط سخت به مسابقات می رفتند، خانه بسکتبال در لیگ برتر شرکت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در لیگ برتر برای تیم خانه بسکتبال خوزستان زود بود

حضور در لیگ برتر برای تیم خانه بسکتبال خوزستان زود بود