مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 بهمن 1399 ساعت 06:352021-01-24اقتصادي

صدرنشینی تهرانی ها در سفر پس از کاهش محدودیت ها+ جزییات و مقاصد


بر اساس آمارهای موجود در فاصله 23 دی ماه تا دوم بهمن ماه ترددهای جاده ای بین استانی هفت درصد افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته تجربه کرده است و در این میان تهرانی ها در کنار شهروندان البرز بیشترین تردد را در میان استان های شمالی و هرمزگان داشته اند.

- صدرنشینی تهرانی ها در سفر پس از کاهش محدودیت ها+ جزییات و مقاصد بر اساس آمارهای موجود در فاصله 23 دی ماه تا دوم بهمن ماه ترددهای جاده ای بین استانی هفت درصد افزایش را نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته تجربه کرده است و در این میان تهرانی ها در کنار شهروندان البرز بیشترین تردد را در میان استان های شمالی و هرمزگان داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جدیدترین آمار رسمی منتشر شده از سوی مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای کشور نشان می دهد که متوسط تردد روزانه بین استانی از 23 دی تا دوم بهمن امسال یک میلیون و 569 هزار و 632 وسیله نقلیه بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش را تجربه کرده و ترددهای بین استانی سوم بهمن ماه امسال افزایش 9 درصدی نسبت به بازه سه شنبه 9 تا پنجشنبه 18 دی ماه داشته است.

البته در توضیح این گزارش آمده است که بازه 10 روزه سه شنبه 9 دی ماه تا پنج شنبه 18 دی ماه از نظر زمانی و ترتیب روزها معادل بازه 10 روزه مورد بررسی بوده و به همین دلیل برای بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدرنشینی تهرانی ها در سفر پس از کاهش محدودیت ها+ جزییات و مقاصد

صدرنشینی تهرانی ها در سفر پس از کاهش محدودیت ها+ جزییات و مقاصد